احلى حاجه الصحبه

الجمعة، 9 مايو 2008

يا جمالك وانتى مصدقه

انا عازمكم على شويه كلام فى الحب كده
مع الباش مهندس واسلوبه الساخر
يارب تعجب
ولو ما عجبتش عادىمش هاتفرق
يا ريت فيه كلمه تعبر ع اللى انا حاسس به غير بحبك
(لانى فى الحقيقه مبحبكيش)
اول مره اقول كلمه بحبك لواحده
(وتصدقنى ودا لانك هبله طبعا)
انتى كنتى اجمل واحده فى الحفله امبارح
(بس ابقى اعملى عمليه تجميل فى ودانك ومناخيرك وبقك)
حنتجوز طبعا يا حبيبتى بس ادينى فرصه 6 شهور
(وبعدها مش هتشوفى وشى)
باحس دايما انى مسئول عنك
(فى الحاجات اللى متكلفش فلوس)
بتبقى حلوة اوى وانتى بتبكى
(بس فاهم دموعك كويس ومش هتجوزك)
انا مستاهلكيش
(وهتكتشفى بعدين الحقيقه دى بنفسك)
ازاى كنت عايش من غيرك قبل كده
(اكيد احسن من دلوقتى وع العموم قربت ارجع اعيش من غيرك تانى)
طول الليل بحلم بيكى
(اللهم احفظنا من الكوابيس)
كلمه منك واقاطع كل الناس
(الا ميمى وسوسو وتوتو و .....)
ماالقمر الا انعكاس لوجهك حبيبتي
( في الليالي المظلمة )
لما اشوفك يروح مني الكلام وانساه
( من الصدمة )
عنيكي احلى مافيكي
(لما تلبسي نظارة الشمس)
شفايفك زي الفراولة
( بتاعت الصوبات )
تتجوزيني ياحبيبتي
( يارب تقول لا )
وحشتيني ووحشني كلامك
( اللي زي الدبش)
ربنا معاكوا معاكوا يارب يا ولاد حوا
مع خالص تحياتى
الباش مهــــــــــــــندس

هناك 8 تعليقات:

the beauty candy يقول...

كده يا احمد
ده انا مش هصدقك تانى
ده انت فكرتك عننا وحشه اوى اخص عليك يا بيبو بقه نطلع زى الكوابيس
وكلامنا زى الدبش كمان
ده انت بتغلط اوى
بس هاعديهالك اكيد ما تقصدش
يا هندسه
تحياتى
دوودا

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ايه يا الف الكلام ده انت مش بتتعظ من الى فات
ماشى
احنا الى مش عجبينك دول هيعرفوك هما مين
وانت بتقول كوابيس هنخليها حقيقى وتمشى فى الشارع خايف مننا بجد
احنا هنعرف
انتو برده مش عرفتو قيمه نفسكم
يابنى انتو من غرنا مش تعرفوا تعيشوا
وسلام

mregypt7 يقول...

دووداباشـــــــــــــا
ههههههههههههههههههههههههههههه

هو انا اقدر اكدب عليك يا جميل
ده انت الخير والبركه
ده كله كلام فى الهزار
هو انا اقدر انسى كلامك اللى عامل زى ******* ههههههههههه
بس شكرا على التعديه
بس ياريت تبقى توسعى الطريق شويه
شكرا يا قمر على المرور

mregypt7 يقول...

نـــــــــــــون
ياهلا بيكى والله
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
هو انا كنت طلعت من لسانى ده كلمه مش عاجبينى ده انتم النص الحيييلو
بس على فكره انا عارفهم
اكيد طبعا موز موز موز مش كده
ولو كانت كوابيس مزعلاكى نخلوها احلام مزعجه حلوه الصيغه ديه
وده ينفع امشى اخاف منكم برده
طب هعاكس فى مين ولا ابص لمين
ما زى ما قلتلك مانتوا النص الحييلو
هانعيش من غيركم ازاى
بس عيبكم انكم بتصدقوا
وبصراحه ديه اكتر حاجه بنحبوها فيكم
وشكرا يا ستى على السلام

Desert cat يقول...

هههههههههههه
ايه يا احمد الى انت عالمه فى بنات حوا ده
دول طيبين وحلوين وامامير وبيسمعوا الكلام وياسلام لما بتسمع كلمة حلوة اتاري لسان حال الشاب بيقول الكلام ده
طيب تقدر تقول الكلام اللى فى السر ده فى وشها
طبها مش هتقدر هتخاف احسن ترميك فى النيل
عرفت بقى ان البنت ممكن تبقى ضعيفه وممكن تكون قوية جدا
تحياتى يا بشمهندس وخف شوية على البنات الطف الكائنات

mregypt7 يقول...

ديسرت كات الشهيره بقطه الصحراء
ههههههههههههههههههه
مانا عارف انهم حلوين وامامير وكمان طيبين بس مش عارف شاكك ليه فى طيبين ديه
وموضوع انى اقولها فى وشها
انتى عايزه تودينا فى داهيه يا قطه
ده انا عارفكم لما تطلعم فى شركم
على رايك ترمينا من فوق النيل
بس برضه ياسلام واحنا بنشتغلكم فى الكلام وانتى مصدقه
والله بتبقوا زى القشطه
نورتينى يا قمر
والله انتى فله شمعه منوره
ويارب كده تنورينى دايما

بنت مصريه يقول...

كده يابو حمييد
بتقوى الرجاله علينا اكتر مهم مستقويين
ماشى مهو ده العشم
ههههههههههههه
بس بجد بوست جميل قوى احيييك
بس فى بنات تقيله يعنى مش كلهم هايفين وبيصدقوا يعنى زيى كده مثلا
بس انا بطبيعه تخصصى بعرف افرق بين الصادق واللى بيسرح
هههههههههههههههههههه

mregypt7 يقول...

بنت مصريه
هههههههههههههههههههههههه
مصريه عندنا ياهلا بيكى والله
مين بس قالك انهم مستقوييين دول غلبانين
خالص وعلى نياتهم
وعلى رايك فى بنات ما بينضحكش عليها
بت راجل زى ما بيقولوا
وبنات بنسرح بيها الله ينور
قشطه يعنى
واكيد طبعا انتى هاتعرفى تفرقى مش استشاريه نفسيه يعنى فاهمه اللى قدامك
نورتينى يا مصريه
ويارب كده تنورينى علطول